We kunnen een bezorgrestaurant bestel website bouwen in jouw eigen huisstijl, zodat je niet afhankelijk bent van platforms als Thuisbezorgd.nl en UberEats.
Je bespaart hiermee een commissie van 14% per bestelling. Een gemiddeld bezorgrestaurant bespaart al snel €10.000,- per jaar.
Benieuwd wat het jou oplevert? Bereken hier de winst voor je eigen bezorgrestaurant.
Een eigen bestel website is in deze tijd een absolute musthave. Wij zorgen dat je een goed vindbare website hebt, in je eigen huisstijl die voldoet aan alle hedendaagse eisen.
Een eigen bestelwebsite voor food delivery of take-away restaurant biedt je directe controle over het bestelproces en de klantervaring. Dit betekent dat je geen hoge commissies hoeft te betalen aan externe platforms zoals UberEats of Thuisbezorgd. Bovendien kun je klantgegevens verzamelen voor gerichte marketing en loyaliteitsprogramma’s, waardoor je vaste klanten kunt belonen en je omzet kunt verhogen.
Naast SEO-optimalisatie en social media-integratie, kun je gebruikmaken van verschillende marketingtools zoals:
E-mailmarketingcampagnes om je klanten op de hoogte te houden van nieuwe gerechten en aanbiedingen.
Google Ads en Facebook Ads voor betaalde advertenties om meer bestellingen te genereren.
Google Mijn Bedrijf om beter zichtbaar te zijn in lokale zoekopdrachten.
Door de commissie van derde partijen als Thuisbezorgd te omzeilen is alle omzet echt voor jou. Een goede bestel website of bestelshop is daarom belangrijk. Het levert altijd extra inkomsten op, dus die investering verdien je zeker terug.