Ik wil  

CashDesk update 3.0

Een nieuwe update met verbeteringen!

 

Opnieuw is er een nieuwe update beschikbaar van onze software.

We hebben nieuwe functies en koppelingen toegevoegd.

Heb je feedback en wil je die met ons delen? Laat het gerust weten support@cashdesk.nl 

 

Bedankt dat je CashDesk gebruikt.

Team CashDesk

 

Keukenschermen

  • Keukenschermen en keukenbonnen tonen nu de tijd waarop de keuken klaar is in plaats van de levertijd van de bestelling
  • Verbeteringen aan de leesbaarheid van de keukenschermen

Aangepast bonnen

Als je meerdere keukens hebt wil je soms weten welk product in de andere keuken gemaakt moet worden voor dezelfde order.

Deze optie was al beschikbaar voor keukenschermen maar is nu ook toegevoegd voor de keukenbonnen!

 

Countdown terug in de orderlijst!

in de orderlijst hebben we een countdown toegevoegd. Hierdoor kan je eenvoudig zien hoe lang je nog hebt voordat een order klaar moet zijn.

 

 

Beloofde tijd en bonnummers toegevoegd aan de kaartmarkeringen.

Een veel gehoorde wens van jullie was om het bonnummer toe te voegen aan de pointer op de kaart. Dit hebben we nu mogelijk gemaakt. In een volgende update zal het ook mogelijk zijn om op de pointers op de kaart te klikken en op deze wijde bestellingen toe te wijzen aan een koerier.

 

 

 

Logo van je restaurant nu in de orderlijst

in de orderlijst kan je nu het logo van je eigen restaurant instellen. Dit doe je via instellingen, winkelmaatwerk, aanbieder icoon. Zo zie je direct wat je marketing oplevert!

 

Wijzigingen in de driver app

We hebben 2 belangrijke wijzigingen doorgevoerd in de driver app:

  1. Je kan nu inloggen met de pincode die je na het aanmaken van de driver hebt ontvangen in de mail. Wel zo makkelijk!
  2. Wanneer de bezorger bij het afleveradres is zal de order automatisch worden afgerond. Zo voorkom je dat, als een bezorger dat vergeet, er open order blijven staan

 

 

 

Overige wijzigingen:

  • Probleem opgelost in het KPI overzicht van gewerkte uren van werknemers. Nu worden de juiste gegevens getoond.
  • Probleem opgelost met het toevoegen van productgroepen en keuzegroepen.
  • Probleem opgelost met het wijzigen van accounttypes / rollen. Nu worden de wijzigingen doorgevoerd op de medewerker zodra je bent uitgelogd en weer inlogt.
  • Status gesloten/open en tijden toegevoegd aan kpi’s voor organisaties
  • Oude coupons uit ssc2 werken nu volledig in 3.0

 

Jullie feedback en support zijn voor ons van onschatbare waarde en helpen ons om het platform nog verder te verbeteren. Aarzel alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@cashdesk.nl als je tegen een probleem aanloopt of iets opmerkt. We staan altijd voor je klaar en zullen ons uiterste best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.