FAQ

Komt u ergens niet uit? In onze FAQ vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.

Wij hebben een uitgebreid systeem ontwikkeld. Het invoeren van een order kost nog geen minuut, daarnaast komen alle orders van verschillende partijen binnen. De gegevens van klanten worden opgeslagen, waardoor je snel de bestelgeschiedenis kunt inkijken. Daarnaast is het mogelijk om een mailing uit te sturen naar klanten met een paar klikken op de knop. Dit is een kleine opsomming van onze mogelijkheden. Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen via 020-8202196.

Ja, u kunt langs ons kantoor komen of wij komen bij u langs om een demo te laten zien en meer informatie te geven. U kunt ook hier een demo aanvragen.

Nadat wij de getekende offerte terug hebben gekregen, nemen wij contact op om een installatie afspraak in te plannen. Vervolgens maken we samen met u een afspraak om het systeem samen door te lopen.

Ja, wij hebben een speciale app ontwikkeld voor de bezorgers. Het voordeel van de app voor de bezorger is dat hij de klant met één druk op de knop kan bellen en kan navigeren.

De app is voorzien van een GPS tracking systeem waardoor je in het restaurant kunt zien waar de bezorger is.

Er zijn verschillende mogelijkheden om dit te doen. U kunt telefonisch contact opnemen via het nummer: 020-8202196 of door middel van een e-mail te sturen naar: info@cashdesk.nl Ook is het mogelijk om het contactformulier in te vullen en dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

De levertijd bedraagt 2 á 3 weken. Uiteraard is het mogelijk om eerder te installeren. Geef dit dan zo tijdig mogelijk aan.

Niet elke (bezorg)restaurant werkt hetzelfde. Vandaar dat wij de offerte maken naar aanleiding van wat u nodig heeft.