Dankzij de GPS-tracker in onze app ben je altijd op de hoogte van de locatie van je bezorgers en de status van de orders. Hierdoor versnel je het bezorgproces en is je planning efficiënter. Zo kun je dagelijks meer bestellingen rondbrengen en je klanten hoeven minder lang te wachten.
Vanuit de bezorg app kun je direct met je klanten bellen. Handmatig invoeren van telefoonnummers is dus verleden tijd. Dit kan bijvoorbeeld goed van pas komen als de bezorger voor een dichte deur staat en er wordt niet opengedaan, of wanneer de bezorging vertraging oploopt.
Geen gedoe meer met adressen opzoeken via Google Maps of andere apps, voortaan rijden je bezorgers nog effectiever naar de klant. Wanneer een order gekoppeld is aan een bezorger ontvangt hij deze automatisch in zijn app. Vervolgens navigeren zij vanuit de app naar het bezorgadres en kunnen ze direct met klanten bellen.
Een ander groot voordeel is dat onze bezorg app op de achtergrond van je mobiel draait. Ben je bijvoorbeeld bezig in WhatsApp dan ontvang je wel een pushbericht dat er een order klaar staat die bezorgd kan worden. Zo mis je geen enkele bestelling.
Via deze functie zie je precies waar een bezorger zich bevindt en wat de status van de order is. Is een order afgeleverd? Dan wordt deze direct afgerond in de bezorgsoftware. Met de app hou je altijd de controle en overzicht over het bezorgproces, ook in de drukste periodes.
Met onze bezorg app kan de klant via een QR code betalen. De klant scant de QR code met zijn bankapp en betaalt direct. Zo heb je geen duur pinapparaat meer nodig.
De app is geschikt voor alle IOS en Android smartphones. Je vindt de app in de Google Playstore of in de Apple AppStore.
De app maakt het bezorgproces voor iedereen prettiger. Jij bent blij dat je het overzicht kunt houden over alle orders Je bezorgers zijn blij met de eenvoudige navigatie vanuit de app. En je klanten zijn blij door een snellere en efficiëntere bezorgservice.