Ik wil  

Bel ons op +31 2082021 96        Demo

Zoek naar


Zoekresultaten voor:

Restaurant beginnen: franchise vs zelf starten

Wilt u uw eigen restaurant beginnen? Dat is een ambitieus plan wat een hoop risico’s met zich meebrengt. Door u aan te sluiten bij een franchise onderneming elimineert u een hoop risico’s, maar hier verliest u deels uw individuele vrijheid mee. Niet zo gek dus dat veel beginnende ondernemers twijfelen tussen franchising en zelf starten. …

Absoluta

Koppeling Absoluta / CashDesk Absoluta maakt zakelijk bestellen aangenamer, slimmer en duurzamer. Dit bestel platform voor bedrijven werkt samen met lokale leveranciers die geselecteerd worden op duurzaamheid en ambacht. Op deze manier kunnen bedrijven gemakkelijk in een klantenportal alles bestellen van eten tot geschenken. Wilt u meer weten over de Absoluta koppeling? Neem dan contact …

Data warehouse inrichten als franchisegever

Bent u een franchisegever en raakt u ook wel eens verdwaald in de wirwar van informatie, gegevens en data? Dan kan een data warehouse voor u de oplossing bieden. Hiermee maakt u de stortvloed aan data overzichtelijk en inzichtelijk. In deze blog leggen we uit wat een data warehouse is, waarom u het zou gebruiken …

Maaltijdbezorgdiensten starten met marktplaats

Tot nu toe bezorgden maaltijdbezorgdiensten als Deliveroo en UberEats alleen eten aan huis met hun eigen bezorgers. Als u als restaurant uw gerechten via deze diensten wilde laten bezorgen, kon u dus niet uw eigen koeriers inzetten zoals bijvoorbeeld bij Thuisbezorgd. Daar komt nu verandering in! Binnenkort willen Deliveroo en UberEats namelijk ook bezorgers van …

5 marketingtips voor restaurant franchisegevers

Als restaurant franchisegever kan het lastig zijn om een goed marketingplan op te stellen. Het liefste ziet u uw franchisenemers elk hun unieke kennis en kwaliteiten inzetten en samenwerken als een geoliede machine. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. In deze blog geven we u als franchisegever daarom vijf marketingtips. Zo kunt u het …

Tabletmenukaart

Koppeling Tabletmenukaart / CashDesk In samenwerking met tabletmenukaart.nl hebben wij een koppeling ontwikkeld met onze kassa software. Uw gasten kunnen zelf de bestelling invoeren en uw kassa doet de rest.  

Franchise software

Franchise restaurant bezorgsoftware Als franchisegever wilt u altijd het overzicht houden over al uw franchisenemers. Het franchise bezorgsysteem van CashDesk geeft u alle inzichten die u nodig heeft om het overzicht te bewaren. Uw restaurants en bezorgrestaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS systeem, en u vindt alle data terug in het franchiseportal …

10 tips voor een sfeervolle inrichting van uw restaurant

Ondanks de toenemende populariteit van eten laten thuisbezorgen, gaan mensen nog steeds graag uit eten. Dit komt onder andere omdat uit eten gaan in een restaurant gezellig en sfeervol is. Tenminste, zolang het restaurant sfeervol is ingericht. In deze blog geven wij tien tips voor het sfeervol inrichten van uw restaurant. Als u deze stappen …

Vapiano

Vapiano: a client on a global scale! For this business case, we interviewed Mr. Claudius zur Linden and Mr. Eduard Kopilevich. Claudius is Business Development Director and Eduard, under his leadership and in the capacity of Business Developer, is responsible globally for the takeaway and delivery business of Vapiano.   The restaurant chain has over …

Bestelzuil

Hogere omzet voor uw afhaal restaurant door bestelzuilen Het werken met een bestelzuil in uw restaurant zorgt voor vele voordelen. Zo zal er een stuk minder miscommunicatie tussen de gasten, bestelbalie, en keuken zijn. Dit zorgt ervoor dat er minder bestellingen verkeerd bereid worden en er dus minder derving is. Omdat de bestelzuil als een …

Bestelzuil

Hogere orderwaarde per bestelling door bestelzuilen

Het werken met een bestelzuil in je afhaalrestaurant kent vele voordelen. Er is minder miscommunicatie, je hebt minder personeel nodig en via bestelzuilen heb je een bewezen hogere orderwaarde per bestelling. Je hebt dus minder kosten, maar wel een hogere omzet. Een kleine investering in een goedkope bestelzuil heeft u binnen de kortste keren terugverdiend!

Minder personeel nodig

Omdat de bestelzuil als een betrouwbare werknemer functioneert heb je minder personeel nodig. Zo elimineer je fouten en voorkom je derving. Daarnaast bestellen gasten tot wel 20% meer bij een zuil, en het bestellen gaat sneller.

Bestellingen automatisch naar de keuken

De bestelzuilen sturen de bestellingen van klanten direct door naar de keuken. Werk je met meerdere keukens? Dan zorgt de bestelzuil ervoor dat de juiste bestellingen bij de juiste keuken terechtkomt. Nadat een klant een order heeft ingevoerd verschijnt deze direct in je CashDesk systeem. De bonnen worden uitgeprint in de diverse keukens.

Stroomlijnen van het bestelproces

De bestelzuil communiceert snel en accuraat met de rest van je medewerkers. Het bestelproces zal daardoor soepel en gestroomlijnd verlopen.

Accepteren betalingen

Nadat gasten hun bestelling hebben samengesteld kunnen ze direct betalen. Ook dit gebeurt snel en accuraat. Nooit meer een kasverschil dus.

Gerechten en dranken toevoegen

Je hebt de mogelijkheid om alle gerechten en dranken van je menukaart toe te voegen en in categorieën te plaatsen. Zeker als je restaurant een grote menukaart heeft, kan dit het bestelproces versnellen. Daarbij kan het in je eigen huisstijl gemaakt worden en kun je aantrekkelijke foto’s toevoegen bij je gerechten.

Veel keuzes

Heb je een restaurant met veel keuze producten, denk aan wokgerechten, dan is een zuil  van toegevoegde waarde. Als een klant bij je medewerker een bestelling doet en 7 keuzes per gerecht moet maken kost dat veel tijd. En ook het maken van keuzes is lastig. Juist bij dit soort restaurants levert het flinke voordelen op.

Bestellen via QR code

Je kunt je klanten ook via een QR code laten bestellen. Dit is een relatief goedkope oplossing, omdat je geen investering hoeft de doen in hardware. Naast een kiosk systeem is het dus ook mogelijk te zien voor QR-systemen.

Direct resultaat

Een bestelzuil kopen is een slimme investering met direct resultaat. Zorg ervoor dat je deze op een zichtbare plek in je restaurant plaatst en dat deze in het oog springt. Gasten worden automatisch aangetrokken door de bestelzuil, wat de drukte aan de bestelbalie vermindert.

 

Bestelzuil

Wat zijn de voordelen van een bestelzuil? 

  • Hogere orderwaarde per bestelling (tot wel 20%)
  • Minder personeel, efficiëntere communicatie
  • Een gestroomlijnd bestelproces 
  • Nooit meer een kasverschil door automatisering
  • Opties om met QR codes te werken  
  • Direct resultaat van je investering

 

Wat kost een bestelzuil?

Bestelzuilen voor takeaway of afhaalrestaurants zijn er in diverse oplossingen. De goedkoopste bestelzuil kost 1500,00 en dat kan oplopen tot zo’n 10.000 euro. De kosten zijn afhankelijk van de gewenste hardware zoals printer, PIN automaat en scanner en formaat van het scherm.

Een CashDesk bestelzuil leveren wij al voor 1500,00 euro (27″ scherm) en maandelijks 29,00 euro.

 

Wil je lagere personeelskosten en meer omzet?