Ik wil  

Zoek naar


Zoekresultaten voor:

5 marketingtips voor restaurant franchisegevers

Als restaurant franchisegever kan het lastig zijn om een goed marketingplan op te stellen. Het liefste ziet u uw franchisenemers elk hun unieke kennis en kwaliteiten inzetten en samenwerken als een geoliede machine. Dit is echter makkelijker gezegd dan gedaan. In deze blog geven we u als franchisegever daarom vijf marketingtips. Zo kunt u het …

Tabletmenukaart

Koppeling Tabletmenukaart / CashDesk In samenwerking met tabletmenukaart.nl hebben wij een koppeling ontwikkeld met onze kassa software. Uw gasten kunnen zelf de bestelling invoeren en uw kassa doet de rest.  

Franchise software

Franchise restaurant bezorgsoftware Als franchisegever wilt u altijd het overzicht houden over al uw franchisenemers. Het franchise bezorgsysteem van CashDesk geeft u alle inzichten die u nodig heeft om het overzicht te bewaren. Uw restaurants en bezorgrestaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS systeem, en u vindt alle data terug in het franchiseportal …

10 tips voor een sfeervolle inrichting van uw restaurant

Ondanks de toenemende populariteit van eten laten thuisbezorgen, gaan mensen nog steeds graag uit eten. Dit komt onder andere omdat uit eten gaan in een restaurant gezellig en sfeervol is. Tenminste, zolang het restaurant sfeervol is ingericht. In deze blog geven wij tien tips voor het sfeervol inrichten van uw restaurant. Als u deze stappen …

Vapiano

Vapiano: a client on a global scale! For this business case, we interviewed Mr. Claudius zur Linden and Mr. Eduard Kopilevich. Claudius is Business Development Director and Eduard, under his leadership and in the capacity of Business Developer, is responsible globally for the takeaway and delivery business of Vapiano.   The restaurant chain has over …

Bestelzuil

Hogere omzet voor uw afhaal restaurant door bestelzuilen Het werken met een bestelzuil in uw restaurant zorgt voor vele voordelen. Zo zal er een stuk minder miscommunicatie tussen de gasten, bestelbalie, en keuken zijn. Dit zorgt ervoor dat er minder bestellingen verkeerd bereid worden en er dus minder derving is. Omdat de bestelzuil als een …

Een bestelzuil in uw restaurant: 5 voordelen

U ziet ze waarschijnlijk op steeds meer plekken verschijnen: bestelzuilen. U gebruikt ze om zelf uw tickets in te checken op het vliegveld of om een bestelling te plaatsen bij McDonalds. Maar wat is zo’n bestelzuil nu precies en wat kan het voor uw restaurant betekenen? In deze blog leggen we uit wat een bestelzuil, …

ZIZO Sushi Lounge

“Hoge kwaliteit sushi voor een eerlijke prijs’’, dat is het credo van ZIZO Lounge. Bij het restaurant staat kwaliteit centraal en wordt alleen A+ kwaliteit vis gebruikt. Dit allemaal voor een eerlijke prijs in een sfeervol restaurant. Om de kwaliteit in het restaurant te behouden en daarnaast ook bestellingen te verzorgen voor bezorging, waren ze …

Website maken voor uw restaurant: de do’s en don’ts!

Wat voor restaurant u ook heeft, een website is tegenwoordig onmisbaar voor elke horecagelegenheid. Zelfs als u al jaren zonder website een restaurant beheert, is het hoog tijd om daar verandering in te brengen. Klanten bestellen hun eten via het internet of oriënteren zich online alvorens een tafel te reserveren. Een website is dus belangrijk, …

Hoe efficiënter werken kan resulteren in meer omzet

Een inefficiënte keuken of niet soepel lopend restaurant kan erg frustrerend zijn. Een keuken die vastloopt, gasten die te lang moeten wachten, over- of onderbezetting, allemaal zaken die u als restauranteigenaar liever zou voorkomen. In deze blog geven we vijf tips om efficiënter te werken, zodat uw restaurant een prettigere plek wordt om te werken …