Ik wil  

Bel ons op +00 31 2082021 96        Demo

Zoek naar


Zoekresultaten voor:

[Deel 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In het laatste deel van de blog over klantervaring gaan we in op de fase …

[Deel 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In deze blog wordt het belang van de bestelfase bij (bezorg)restaurants besproken, het middelpunt van …

[Deel 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In dit deel van de blog over klantervaring in de horeca behandelen we de eerste …

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   Hoe ervaren uw klanten een bestelling bij uw restaurant? Is uw website gebruiksvriendelijk, zijn uw …

Vegafoodies

Vegafoodies Via de website van Vegafoodies kunnen consumenten exclusief Vega(n) maaltijden bestellen bij restaurants

Bestel App: Bestellen via een gebruiksvriendelijke app

Bestel app voor uw restaurant Naast het leveren van een op maat gemaakte website leveren wij bij Cashdesk ook een persoonlijke horeca bestel app voor uw restaurant! Een app van úw restaurant, gratis te downloaden in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android). Zo biedt u uw klanten een extra optie om via …

Wat betekenen de geleidelijke afbouw van de corona maatregelen en de nieuwe horeca richtlijnen voor uw restaurant?

Update 29/09/2020: Nieuwe maatregelen (van toepassing op de horeca) Eet- en drinkgelegenheden hebben tot 21.00 inloop, om 22.00 uur is de zaak gesloten. Afhaal- en bezorgrestaurants moeten om 2.00 ’s nachts dicht, maar mogen na 22.00 geen alcohol meer verkopen. In andere gebouwen dan de eigen woning geldt dat er met maximaal 4 personen een …

Restaurant Afhaal- en Bezorg Module

Is uw restaurant ook gestart met maaltijden afhalen en/of bezorgen tijdens de Corona-crisis? Dan hebben wij dé software oplossing voor u in huis om de orders van uw klanten simpel te verwerken. Hoe werkt het? Voer uw menu in. Kies afhalen en/of bezorgen. Koppel uw website aan ons systeem of zet een nieuwe website live. …

QR-codes voor betalingen aan de deur

Hoe werkt QR betalen aan de deur? Wanneer de functie is geactiveerd in de delivery app kan een klant, wanneer hij/zij online of telefonisch een bestelling plaatst, een voorkeur aangeven voor het betalen aan de deur middels een QR-code. De bezorger krijgt via de delivery app  door dat de klant nog niet betaald heeft. Aan …

QR-codes voor betalingen aan de deur

QR-codes voor betalingen aan de deur

Een klantvriendelijk proces: van begin tot eind 

Zodra je bezorger de bestelling aan de deur aflevert kan je klant de QR code scannen en direct betalen. Na het scannen komt de klant namelijk via zijn eigen smartphone in een betalingssysteem terecht, en kan hij/zij de betaling voltooien. Zodra de betaling is voltooid ontvangt je bezorger een bevestiging. Zo simpel kan het zijn, en zo ontstaan er nooit misverstanden.

Geen duur pinapparaat nodig

Met het gebruik van QR-codes zijn mobiele pinapparaten niet meer nodig aangezien je de klant een andere optie biedt om met iDEAL te betalen. Naast iDeal zijn er ook andere methoden mogelijk zoals via Apple Pay en PayPal. Het gebruik van QR-codes is dus een goedkope vervanging voor de relatief dure pinapparaten.

Betalingen via MultiSafepay

Bij het gebruik van QR-codes verloopt de betaling via MultiSafepay. Zo zorgen we samen voor een gebruiksvriendelijk en veilig proces dat soepel verloopt: van begin tot eind.

Installatie en begeleiding door CashDesk

Wanneer je ervoor kiest om als bezorgrestaurant gebruik te maken van de QR-code functie begeleidt CashDesk je bij het configureren. Ook krijg je een uitgebreide uitleg over het gebruik en staat ons support-team altijd voor je klaar.

Ook voor afhaalrestaurants en restaurant bestellingen aan tafel bieden wij QR codes. 

De QR-code functie zit standaard bij de bezorg app, je betaalt hier geen extra kosten voor.

De voordelen van CashDesk op een rij: 

  • Een klantvriendelijk proces
  • Geen misverstanden en direct geld op je rekening 
  • Dure pinapparaten overbodig  
  • Betalingen via MultiSafepay
  • Installatie en begeleiding door CashDesk

QR-codes gebruiken voor je bezorgrestaurant?