Waar blijft mijn order? Laat klanten hun bestelling volgen.

Waar blijft mijn order?

Klanten kunnen nu ook de bestelling volgen!

Uw klant beter op de hoogte houden over de status van zijn bestelling en tegelijkertijd weten waar uw bezorgers zich bevinden? Het is tegenwoordig allemaal mogelijk. CashDesk heeft een applicatie ontwikkeld speciaal voor uw bezorgers en klanten! Het proces werkt als volgt:

 

  1. U koppelt de betreffende bestelling aan één van uw koeriers
  2. Uw koerier krijgt de gegevens van de bestelling in zijn bezorger-app en krijgt onderstaande opties
  • Navigatie naar het adres van uw klant
  • Mogelijkheid om rechtstreeks telefonisch contact te zoeken met de klant i.v.m. bijvoorbeeld vertraging
  • Mogelijkheid tot het ‘’afronden’’ van de bestelling zodra deze is afgeleverd. U hoeft de bestelling niet meer af te ronden in CashDesk.

Er word direct een bericht naar de klant gestuurd.

Via GPS tracking kan uw klant uw bezorger volgen (track & trace) en tegelijkertijd krijgt u kans uw eigen website te promoten. Hiermee kunt u uiteraard veel geld besparen.

 

Indien u interesse heeft in bovenstaande functionaliteiten vertellen wij u graag telefonisch meer over deze opties.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>