Werken zonder tablet van UberEats, Deliveroo en Thuisbezorgd

Bestellingen komen van alle kanten je bezorgrestaurant binnen. Online bestellingen via je eigen website , Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats. Offline bestellingen worden telefonisch geplaatst. Mogelijk wordt een deel van jouw omzet ook gegenereerd via afhaal- of restaurantgasten. Zou het niet ideaal zijn als je al deze bestellingen binnen één systeem kunt verwerken? CashDesk is in …

7 tips voor duurzaam ondernemen in uw restaurant

Het kan u niet ontgaan zijn dat het niet goed gaat met het milieu. Door de invloed van de mens gaat de aarde er hard op achteruit; de zeespiegel stijgt, de aarde warmt op en plastic vult de zee. Daarom is het belangrijk dat we de handen ineen slaan om het milieu te redden. U …

5 offline marketinguitingen ter promotie van uw restaurant

Er is de afgelopen jaren veel aandacht besteed aan de mogelijkheden van online marketing, ook in de horeca. Dat is ook niet zo gek, door middel van nieuwe technologieën wordt het steeds makkelijker om gericht en effectief te marketen. Dat betekent echter niet dat we offline marketing mogen vergeten. Marketing vindt (bijna) nooit op maar …

Hoe zorgen goede productfoto’s voor meer restaurantbezoek?

U heeft een prachtig restaurant, een heerlijk menu, een goede website en vriendelijk personeel. U lijkt alles goed te doen, toch ziet u het aantal gasten niet stijgen. Herkenbaar? U bent niet de enige. Gelukkig zijn er manieren om meer mensen naar uw restaurant te krijgen. Productfoto’s van het eten wat u serveert zijn bijvoorbeeld …

Waar bestaat de franchise fee bij restaurants uit?

Bent u van plan om een franchisenemer te worden? Dan heeft u vast en zeker de term ‘franchise fee’ wel eens voorbij horen komen. Een franchise fee is het bedrag dat u als franchisenemer betaalt om onderdeel te worden van een franchise. U koopt hiermee dus in principe de kennis en het materiaal dat nodig …

Val beter op in Google met een Google post

Wat is een Google post? Met een Google post kunnen bijvoorbeeld restaurants zich zelf onderscheiden door actuele informatie en consumenten aanbiedingen te laten zien. Een Google post verschijnt in Google`s zoekresultaten of op Google maps, Hierdoor kunnen consumenten die uw bedrijf opzoeken direct actuele informatie bekijken of een actuele consumenten actie bekijken. Omdat een Google …

Een efficiënter restaurant door beter te communiceren: 8 tips

Zoals in elke professionele omgeving is communicatie in een restaurant enorm belangrijk. Een slechte communicatie kan zorgen voor frustraties binnen het team, ontevreden klanten en misgelopen omzet. Door beter te communiceren kan uw restaurant daarentegen efficiënter, lucratiever en leuker worden voor uw gasten. In deze blog geven wij u 8 tips voor een betere communicatie …

Restaurant beginnen: franchise vs zelf starten

Wilt u uw eigen restaurant beginnen? Dat is een ambitieus plan wat een hoop risico’s met zich meebrengt. Door u aan te sluiten bij een franchise onderneming elimineert u een hoop risico’s, maar hier verliest u deels uw individuele vrijheid mee. Niet zo gek dus dat veel beginnende ondernemers twijfelen tussen franchising en zelf starten. …

Overzicht verschillende franchisevormen van bezorgrestaurants

Veel restaurants zijn aangesloten bij een franchise. Bij sommige restaurants is dat heel duidelijk, maar bij andere merk je er bijna niks van. Dit komt omdat er verschillende franchisevormen bestaan, elk met hun eigen kenmerken. In deze blog leggen we u meer uit over de verschillende franchisevormen in de wereld van bezorgrestaurants. Welke vormen zijn …