Het nieuwe CashDesk logo! šŸ„³

Zie hier: het gloednieuwe CashDesk logo! šŸŽ‰šŸŽˆšŸŽŠ   Vanuit onze missie om continu te blijven innoveren en onze kennis te delen met ons opgebouwde klantenbestand zijn wij bij CashDesk de afgelopen tijd aan het vernieuwen geslagen. Het doel van deze vernieuwingen is om ons nog steviger in de markt te presenteren als specialist op gebied …

Hoe stimuleer je zakelijke bestellingen voor je bezorgrestaurant?

Lars is Office Manager bij ABN AMRO. Volgende week is de Algemene Ledenvergadering, en hij is gevraagd om de catering te verzorgen. Waar zal hij gaan bestellen? Toevallig weet hij dat een bezorgrestaurant om de hoek catering verzorgd. Schalen pasta en belegde broodjes bijvoorbeeld. Bovendien kan je daar op rekening bestellen. Wel zo handig, want …

Welke horeca software is essentieel voor bezorgrestaurants?

Bezorg software, een must voor een efficiĆ«nt restaurant of horeca bedrijf. Niet zo heel erg lang geleden bestelde iedereen nog telefonisch en werden werkroosters nog aan de muur opgehangen. Die goede oude tijd.. Sinds de eeuwwisseling hebben we te maken met de opkomst van Informatie Technologie (IT). Wat voor bedrijf je ook begint, of bij …

Horeca keuken inrichting tips voor meer efficiƫntie!

Tijd is geld en geld is kostbaar. Grasmaaien doet u toch ook niet met de schaar, maar met een grasmaaier? Veel efficiĆ«nter! EfficiĆ«nt werken betekent het verzetten van veel werk in een korte tijd. Door efficiĆ«nt te werken kan je als restaurant bijvoorbeeld kosten besparen of doorlooptijden optimaliseren. Wij komen bij veel restaurants over de …

Mystery guests binnen de horeca: ook inzetbaar voor bezorgrestaurants? šŸ‘¤

Het is dringen in de wereld van restaurants met maaltijdbezorging. Veel traditionele restaurants zijn in 2020 gestart met bezorgen. Door de toegenomen concurrentie is de horeca zich ervan bewust dat zij zich continue moeten verbeteren. Bezorgtijden, prijzen en de kwaliteit van de maaltijd: er is een ware strijd losgebarsten. Maar hoe breng je in kaart …

Uw restaurant concept: wat maakt het uniek en onderscheidend?

U heeft een fantastisch restaurant concept bedacht, maar is het wel uniek en onderscheidend genoeg? We maken eerst een vergelijking met Netflix: voordat Netflix opkwam was het gebruikelijk om bij de videotheek een film te huren zoals je een boek bij de bibliotheek leent. Sinds de opkomst van Netflix zijn videotheken stilletjes van het podium …

Een (nog altijd) hoog personeelsverloop in de horeca: oorzaken, gevolgen en oplossingen

Ruim een jaar geleden publiceerde ABN AMRO (2019) de resultaten van een onderzoek naar het personeelsverloop binnen de horeca. Uit deze resultaten bleek dat jaarlijks 44% van de restaurantmedewerkers van baan wisselt. Dit hoge verloop van medewerkers bij restaurants kost hen jaarlijks ruim 600 miljoen euro aan werving & selectie, training & opleiding, productiviteitsverlies en …

Klantcase: Ibrahim van Snackbar de Walenburger vertelt over het belang van een gestroomlijnd bezorgproces

Na een enerverend en succesvol interview met Wai Man Lo (Restaurant Indonesia) was het tijd voor een tweede interview met Ć©Ć©n van onze softwaregebruikers. Toevallig is ook Ibrahim Yilmaz, mede-eigenaar van Snackbar de Walenburger, geboren en getogen in Rotterdam. Een interessant en prettig gesprek over de fijne kneepjes van maaltijdbezorging, over de eeuwige strijd met …

Betaalmogelijkheden voor uw website: welke zijn essentieel?

Maak het uw klanten zo veilig en eenvoudig mogelijk om te betalen via de website van uw restaurant. Hoe beter de betaalmethode aansluit bij uw klanten, hoe groter de kans dat zij daadwerkelijk een bestelling plaatsen via uw website. Maar welke betaalmethodes zijn er, en welke van deze betaalmethodes zijn nu echt essentieel? Traditioneel zijn …

Binnenkort een restaurant robot in uw restaurant? ?

Restaurant robots, food delivery drones en 3D food printers. Er zijn inmiddels talloze technologieĆ«n beschikbaar voor gebruik in de horeca. 95% van de restauranthouders in de Verenigde Staten vindt dat nieuwe technologieĆ«n van toegevoegde waarde kunnen zijn (SBB, 2019). Aan de andere kant bleek uit een rapport van ABN AMRO (2018) dat er in de …