[Deel 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In het laatste deel van de blog over klantervaring gaan we in op de fase …

[Deel 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In deze blog wordt het belang van de bestelfase bij (bezorg)restaurants besproken, het middelpunt van …

[Deel 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In dit deel van de blog over klantervaring in de horeca behandelen we de eerste …

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   Hoe ervaren uw klanten een bestelling bij uw restaurant? Is uw website gebruiksvriendelijk, zijn uw …

Wat betekenen de geleidelijke afbouw van de corona maatregelen en de nieuwe horeca richtlijnen voor uw restaurant?

Update 07/07/2020: Maatregelen RIVM Was vaak je handen met water en zeep Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze vervolgens weg Schud geen handen Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen Werk zoveel mogelijk thuis Mijd de spits Heb je klachten? …

8 tips voor de juiste online bestel ervaring

Consumenten die online maaltijden bestellen kiezen voor gemak en tijdbesparing. Het is dus verstandig om het online bestellen van maaltijden niet te moeilijk te maken. Zorg ervoor dat het online bestelproces gemakkelijk en vertrouwd aanvoelt. De vraag van de consument blijft veranderen. Daarom is het van belang dat restaurants het online bestelproces blijven optimaliseren.   …