Bestelling invoeren, betalen en afhalen maar…
Heb je een afhaalrestaurant of take-away dan kan je klant bij de entree eenvoudig een QR-code scannen. Je gast scant de QR-code bij de entree van je restaurant. Vervolgens komt hij of zij terecht bij het online menu. Vanaf hier kan je gast gerechten kiezen en contactloos de bestelling plaatsen. Hierdoor heb je minder personeel nodig, elimineer je menselijke fouten en is je orderwaarde per bestelling gemiddeld hoger.
Er is gebleken dat gasten meer bestellen wanneer zij niet in contact staan met een ober of medewerker aan de balie. Hier kan je op inspelen door middel van bestelzuilen, maar dus ook met het gebruik QR-code bij de entree van je restaurant. Zo geeft deze kleine investering direct resultaat met een hogere omzet tot gevolg.
Met het gebruik van QR-codes zijn de relatief dure mobiele pinapparaten niet meer nodig. MultiSafepay maakt het mogelijk om naast de gebruikelijke betaalmethoden ook te kunnen betalen via Apple Pay, PayPal en vele andere methoden. Het betalen met iDEAL een klantvriendelijk, snel en veilig proces.
Wanneer je ervoor kiest om als afhaalrestaurant gebruik te maken van de QR-code functie begeleidt CashDesk je bij het configureren. Ook krijg je een uitgebreide uitleg over het gebruik en staat ons support-team altijd voor je klaar.
Ook voor bezorgrestaurants en bestellingen aan tafel bieden wij QR codes.
De voordelen van CashDesk op een rij: