Heeft de cloud kitchen de hoge verwachting waar kunnen maken? Een update vanuit CashDesk.

Cloud kitchen, ghost kitchen of een virtueel restaurant. Veelal werd het concept in 2019 opgenomen in populaire lijstjes met opkomende trends (Entree Magazine, 2019; Spronsen, 2019). Destijds was het concept van cloud kitchens nog niet helemaal geland in Nederland. 2020 was een jaar waarin er veel is gebeurd in de wereld van cloud kitchens. Inmiddels …

IDEAL kosten wel of niet doorberekenen aan uw klanten? CashDesk geeft advies over uw transactiekosten.

We kunnen niet meer om iDEAL heen, het bekendste betalingssysteem van Nederland. Inmiddels biedt ruim 87% van de Nederlandse webwinkels de mogelijkheid om met iDEAL te betalen. Van 2016 tot 2019 steeg het aantal iDEAL betalingen met 384 miljoen wat neerkwam op een procentuele stijging van 135% (Betaalvereniging Nederland, 2020). Grote kans dus dat u …

De complete vergelijking van bestelplatforms voor bezorgrestaurants binnen Nederland

Vanwege de verhoogde tarieven van grote bestelplatforms als Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats zijn er de afgelopen jaren meerdere initiatieven uit de grond gestampt. Het gros van deze bestelplatforms willen concurreren met Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats op een lokaal niveau met ‘eerlijke’ prijzen en biedt u hiermee een alternatief. Tijdens de coronacrisis is er steeds meer …

Transparante, biologische en duurzame bezorgrestaurants: een gat in de markt?♻️

Een biologisch restaurant met een kleine menukaart tegen voedselverspilling, duurzame producten in de supermarkt of de speciaalzaak in het dorp. Een mooie ontwikkeling dat dit soort maatschappelijk verantwoorde initiatieven steeds meer voet aan de grond krijgen in Nederland. Wat opvalt is dat duurzame restaurants binnen de maaltijdbezorging nog steeds schaars zijn. In deze blog duiken …

[Deel 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In deze blog wordt het belang van de bestelfase bij (bezorg)restaurants besproken, het middelpunt van …

[Deel 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In dit deel van de blog over klantervaring in de horeca behandelen we de eerste …

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   Hoe ervaren uw klanten een bestelling bij uw restaurant? Is uw website gebruiksvriendelijk, zijn uw …