7 tips om de naamsbekendheid van uw restaurant te vergroten!

Restaurantbezoekers kunnen in Nederland uit meer dan 15.000 eetgelegenheden kiezen. In grote steden als Amsterdam zijn er bijna 2000 restaurants te vinden! Er is dan ook sprake van stevige concurrentie. Hoe zorgt u ervoor dat uw restaurant met kop en schouders boven de rest uitsteekt? In deze blog delen we zeven tips om de naamsbekendheid …

Prijsverhoging Thuisbezorgd.nl: Wat zijn de gevolgen voor uw restaurant?

Begin oktober kondigde Thuisbezorgd.nl aan dat commissies voor het gebruik van de dienst vanaf 1 januari opnieuw verhoogd zullen worden. Waar de ondernemers ooit maar 6% commissie betaalde zal dat nu 13% worden. Eind november lezen we dat gesprekken tussen 950 horecaondernemers en Thuisbezorgd.nl niets hebben opgeleverd. Thuisbezorgd.nl zet de commissieverhoging door zonder concessies. Veel …

Waar blijft mijn order? Laat klanten hun bestelling volgen.

Waar blijft mijn order? Klanten kunnen nu ook de bestelling volgen! Uw klant beter op de hoogte houden over de status van zijn bestelling en tegelijkertijd weten waar uw bezorgers zich bevinden? Het is tegenwoordig allemaal mogelijk. CashDesk heeft een applicatie ontwikkeld speciaal voor uw bezorgers en klanten! Het proces werkt als volgt:   U …

Foodora nu ook geïntegreerd in POS-systeem bezorgrestaurants

Het POS-systeem van Cashdesk heeft als eerste in Nederland een koppeling met bestelwebsite Foodora gerealiseerd. Daarmee wordt het voor restaurants die van oorsprong niet bezorgen mogelijk om extra omzet te genereren. Voor de consument betekent dit meer keuze in welke warme maaltijd ze op hun eettafel willen laten neerzetten. ‘Het is een heel bijzonder proces. …

SushiPoint beste fastservice

SushiPoint best gewaardeerde formule in Fastservice volgens onderzoek GFK.  Onderzoeksbureau GFK heeft de beste Out of Home Formules 2017 bekend gemaakt. In totaal zijn er 77 formules gewaardeerd op gemak, genieten, gastvrij, goedkoop, gezond, goed verhaal en genieten. Binnen het segment fastservice is SushiPoint door haar gasten gewaardeerd met een 7.31. Op de punten gemak, …

Ons nieuwe kantoor

Opnieuw zijn we verhuisd. Ons nieuwe kantoor is onlangs ook voorzien van duidelijke raamreclame. Heeft u onze nieuwe website al gezien? Ook deze is vernieuwd, in meerdere talen beschikbaar en een geheel nieuw blog. Lees op onze website en blog nieuws en tips voor (beginnende) restaurants. Om u nog beter van dienst te zijn, wij …

Track en trace je bezorgers met onze bezorger app

Een belangrijke factor is het bezorgproces en de bezorgtijd. Waar blijft de bezorger? Waar is hij? Wij hebben daarvoor een (Android) Bezorger App ontwikkeld. In CashDesk kan je precies zien waar de bezorger is en of hij al klaar is met bezorgen. In de App zelf zie je alle relevante orderinformatie staan, Je kan vanuit …

Voorkom een windows update tijdens je openingsuren

Niets is zo vervelend als je net op het drukste moment een melding krijgt dat je pc een windows update gaat installeren en opnieuw gaat opstarten. Sinds windows 10 kan je dat moment een aantal keer uitstellen maar uiteindelijk word het voor je gedaan of je het wilt of niet. Als u uw systemen alleen …

Hoe handel je negatieve beoordelingen positief af?

Meer dan 70% van de consumenten kijkt naar beoordelingen voordat men tot een bestelling overgaat. Het is daarom belangrijk om als ondernemer klachten serieus te nemen en klachten en/of negatieve reacties op een positieve manier af te handelen. Elke klacht is nuttige feedback! Reageer direct, liefst dezelfde avond! Door direct te reageren voelt de klant …