Eten bezorgen: Zo bepaalt u de omvang van uw bezorggebied

Mensen bestellen tegenwoordig veel vaker eten dan vroeger. De maaltijden van uw restaurant thuis laten bezorgen kan dan ook een enorme groei in omzet en naamsbekendheid betekenen. Mensen bestellen niet alleen meer een vette hap, ook de biefstukken en salades worden tegenwoordig aan huis bezorgd. Denkt u er ook aan om uw maaltijden te laten …

Wat zijn de verschillen tussen Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats?

De laatste jaren zijn online bezorgdiensten enorm in opkomst. Marktleider Thuisbezorgd is alom bekend maar ook nieuwkomers als UberEats en Deliveroo kloppen op de deur. Deze laatsten winnen vooral de laatste tijd in marktaandeel sinds de prijsverhogingen van Thuisbezorgd. Waar mensen vroeger in het weekend soms een keer eten bestelden, doen ze dat nu gemakkelijk …

9 tips om nieuw personeel te vinden voor uw restaurant

De mensen die voor u werken zijn het gezicht en het hart van uw onderneming. Uw personeel is daarmee één van de belangrijkste onderdelen van uw restaurant. Goed personeel blijkt in de praktijk echter vaak moeilijk te vinden. In deze blog delen we een aantal praktische tips voor het vinden en aannemen van geschikt personeel …

7 tips om de naamsbekendheid van uw restaurant te vergroten!

Restaurantbezoekers kunnen in Nederland uit meer dan 15.000 eetgelegenheden kiezen. In grote steden als Amsterdam zijn er bijna 2000 restaurants te vinden! Er is dan ook sprake van stevige concurrentie. Hoe zorgt u ervoor dat uw restaurant met kop en schouders boven de rest uitsteekt? In deze blog delen we zeven tips om de naamsbekendheid …

Prijsverhoging Thuisbezorgd.nl: Wat zijn de gevolgen voor uw restaurant?

Begin oktober kondigde Thuisbezorgd.nl aan dat commissies voor het gebruik van de dienst vanaf 1 januari opnieuw verhoogd zullen worden. Waar de ondernemers ooit maar 6% commissie betaalde zal dat nu 13% worden. Eind november lezen we dat gesprekken tussen 950 horecaondernemers en Thuisbezorgd.nl niets hebben opgeleverd. Thuisbezorgd.nl zet de commissieverhoging door zonder concessies. Veel …

Foodora nu ook geïntegreerd in POS-systeem bezorgrestaurants

Het POS-systeem van Cashdesk heeft als eerste in Nederland een koppeling met bestelwebsite Foodora gerealiseerd. Daarmee wordt het voor restaurants die van oorsprong niet bezorgen mogelijk om extra omzet te genereren. Voor de consument betekent dit meer keuze in welke warme maaltijd ze op hun eettafel willen laten neerzetten. ‘Het is een heel bijzonder proces. …

SushiPoint beste fastservice

SushiPoint best gewaardeerde formule in Fastservice volgens onderzoek GFK.  Onderzoeksbureau GFK heeft de beste Out of Home Formules 2017 bekend gemaakt. In totaal zijn er 77 formules gewaardeerd op gemak, genieten, gastvrij, goedkoop, gezond, goed verhaal en genieten. Binnen het segment fastservice is SushiPoint door haar gasten gewaardeerd met een 7.31. Op de punten gemak, …

Ons nieuwe kantoor

Opnieuw zijn we verhuisd. Ons nieuwe kantoor is onlangs ook voorzien van duidelijke raamreclame. Heeft u onze nieuwe website al gezien? Ook deze is vernieuwd, in meerdere talen beschikbaar en een geheel nieuw blog. Lees op onze website en blog nieuws en tips voor (beginnende) restaurants. Om u nog beter van dienst te zijn, wij …

Track en trace je bezorgers met onze bezorger app

Een belangrijke factor is het bezorgproces en de bezorgtijd. Waar blijft de bezorger? Waar is hij? Wij hebben daarvoor een (Android) Bezorger App ontwikkeld. In CashDesk kan je precies zien waar de bezorger is en of hij al klaar is met bezorgen. In de App zelf zie je alle relevante orderinformatie staan, Je kan vanuit …