De complete vergelijking van bestelplatforms voor bezorgrestaurants binnen Nederland

Vanwege de verhoogde tarieven van grote bestelplatforms als Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats zijn er de afgelopen jaren meerdere initiatieven uit de grond gestampt. Het gros van deze bestelplatforms willen concurreren met Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats op een lokaal niveau met ‘eerlijke’ prijzen en biedt u hiermee een alternatief. Tijdens de coronacrisis is er steeds meer …

Transparante, biologische en duurzame bezorgrestaurants: een gat in de markt?♻️

Een biologisch restaurant met een kleine menukaart tegen voedselverspilling, duurzame producten in de supermarkt of de speciaalzaak in het dorp. Een mooie ontwikkeling dat dit soort maatschappelijk verantwoorde initiatieven steeds meer voet aan de grond krijgen in Nederland. Wat opvalt is dat duurzame restaurants binnen de maaltijdbezorging nog steeds schaars zijn. In deze blog duiken …

[Deel 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In deze blog wordt het belang van de bestelfase bij (bezorg)restaurants besproken, het middelpunt van …

[Deel 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   In dit deel van de blog over klantervaring in de horeca behandelen we de eerste …

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants

Positieve klantervaringen als drijfveer voor betere resultaten voor restaurants [DEEL 1] Positieve klantervaringen: De fase voor het bestellen van eten [DEEL 2] Positieve klantervaringen: De bestelfase bij restaurants [DEEL 3] Positieve klantervaringen: De fase na het bestellen van eten   Hoe ervaren uw klanten een bestelling bij uw restaurant? Is uw website gebruiksvriendelijk, zijn uw …

8 tips voor de juiste online bestel ervaring

Consumenten die online maaltijden bestellen kiezen voor gemak en tijdbesparing. Het is dus verstandig om het online bestellen van maaltijden niet te moeilijk te maken. Zorg ervoor dat het online bestelproces gemakkelijk en vertrouwd aanvoelt. De vraag van de consument blijft veranderen. Daarom is het van belang dat restaurants het online bestelproces blijven optimaliseren.   …

6 tips voor meer bestellingen via je bezorgrestaurant website

Bespaar duizenden euro’s per jaar met een eigen CashDesk website Wij horen regelmatig van klanten dat het een flinke uitdaging is om veel orders via een eigen website te ontvangen. Wij bewijzen in deze nieuwsbrief dat dit wel degelijk kan. In dit voorbeeld ontvangt onze klant met een CashDesk website maar liefst 62% van zijn …