Val beter op in Google met een Google post

Wat is een Google post? Met een Google post kunnen bijvoorbeeld restaurants zich zelf onderscheiden door actuele informatie en consumenten aanbiedingen te laten zien. Een Google post verschijnt in Google`s zoekresultaten of op Google maps, Hierdoor kunnen consumenten die uw bedrijf opzoeken direct actuele informatie bekijken of een actuele consumenten actie bekijken. Omdat een Google …

Een efficiënter restaurant door beter te communiceren: 8 tips

Zoals in elke professionele omgeving is communicatie in een restaurant enorm belangrijk. Een slechte communicatie kan zorgen voor frustraties binnen het team, ontevreden klanten en misgelopen omzet. Door beter te communiceren kan uw restaurant daarentegen efficiënter, lucratiever en leuker worden voor uw gasten. In deze blog geven wij u 8 tips voor een betere communicatie …

Restaurant beginnen: franchise vs zelf starten

Wilt u uw eigen restaurant beginnen? Dat is een ambitieus plan wat een hoop risico’s met zich meebrengt. Door u aan te sluiten bij een franchise onderneming elimineert u een hoop risico’s, maar hier verliest u deels uw individuele vrijheid mee. Niet zo gek dus dat veel beginnende ondernemers twijfelen tussen franchising en zelf starten. …

Data warehouse inrichten als franchisegever

Bent u een franchisegever en raakt u ook wel eens verdwaald in de wirwar van informatie, gegevens en data? Dan kan een data warehouse voor u de oplossing bieden. Hiermee maakt u de stortvloed aan data overzichtelijk en inzichtelijk. In deze blog leggen we uit wat een data warehouse is, waarom u het zou gebruiken …