Prijsverhoging Thuisbezorgd.nl: Wat zijn de gevolgen voor uw restaurant?

Begin oktober kondigde Thuisbezorgd.nl aan dat commissies voor het gebruik van de dienst vanaf 1 januari opnieuw verhoogd zullen worden. Waar de ondernemers ooit maar 6% commissie betaalde zal dat nu 13% worden. Eind november lezen we dat gesprekken tussen 950 horecaondernemers en Thuisbezorgd.nl niets hebben opgeleverd. Thuisbezorgd.nl zet de commissieverhoging door zonder concessies. Veel …

SushiPoint beste fastservice

SushiPoint best gewaardeerde formule in Fastservice volgens onderzoek GFK.  Onderzoeksbureau GFK heeft de beste Out of Home Formules 2017 bekend gemaakt. In totaal zijn er 77 formules gewaardeerd op gemak, genieten, gastvrij, goedkoop, gezond, goed verhaal en genieten. Binnen het segment fastservice is SushiPoint door haar gasten gewaardeerd met een 7.31. Op de punten gemak, …

Ons nieuwe kantoor

Opnieuw zijn we verhuisd. Ons nieuwe kantoor is onlangs ook voorzien van duidelijke raamreclame. Heeft u onze nieuwe website al gezien? Ook deze is vernieuwd, in meerdere talen beschikbaar en een geheel nieuw blog. Lees op onze website en blog nieuws en tips voor (beginnende) restaurants. Om u nog beter van dienst te zijn, wij …

Track en trace je bezorgers met onze bezorger app

Een belangrijke factor is het bezorgproces en de bezorgtijd. Waar blijft de bezorger? Waar is hij? Wij hebben daarvoor een (Android) Bezorger App ontwikkeld. In CashDesk kan je precies zien waar de bezorger is en of hij al klaar is met bezorgen. In de App zelf zie je alle relevante orderinformatie staan, Je kan vanuit …