Met deze franchise software bewaar je altijd het overzicht
Als franchisegever wil je het overzicht houden over je franchisenemers. De franchise software van CashDesk geeft je alle inzichten die nodig zijn. Je restaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS systeem, en je vindt alle data terug in het franchiseportal (cloud based portal). Zo blijf je altijd op de hoogte van de status en prestaties van je franchisenemers.
De franchise software houdt alle KPI’s bij die je nodig hebt. Van de gemiddelde afhaaltijd en de gemiddelde bezorgtijd, tot de gemiddelde keukentijd. Zo zie je direct waar je jouw processen kunt optimaliseren en je rendement kunt verhogen.
Via onze integratie met Google Maps kan je alle bestellingen en bezorgers nauwkeurig tracken. Dit zorgt voor een compleet overzicht in de status van alle bezorgingen.
De software geeft prioriteit aan bestellingen op basis van een geautomatiseerde berekening die gericht is op het optimaliseren van de algehele kwaliteit van de bestelling.
We hebben een specifieke melding in de dispatcher geïntegreerd die ervoor zorgt dat elke bestelling volledig wordt afgeleverd. Ontevreden klanten worden zoveel mogelijk vermeden.
De franchise software verzamelt continu data van al je restaurants. Hierdoor levert het systeem rapportages op maat. Deze kan je zelf uitdraaien, maar je kan het ook door ons laten doen.
Maakt je franchise gebruik van bestelzuilen? Dan kunnen deze gekoppeld worden aan je franchise bezorgsysteem. Hierdoor heb je ook alle bestellingen via de bestelzuilen inzichtelijk. Ook kun je gebruik maken van QR codes, als alternatief voor zuilen.
Grip houden op de prijzen en de producten bij je vestigingen? Met onze centrale menukaart zorg je ervoor dat vanuit één centrale plek alle vestigingen worden voorzien van de juiste menukaart.
CashDesk heeft een koppeling gelegd met de meestgebruikte bestelsites voor eten: Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats. Daarnaast is er ook een koppeling met kleinere platformen. Zij doen bijvoorbeeld alleen bedrijfs bestellingen, vega, halal etc. Ook deze extra bestellingen worden via onze software eenvoudig doorgegeven aan alle franchise restaurants.
Het franchise bezorgsysteem kan ook voorzien worden van verschillende API-koppelingen. Denk hierbij aan koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen.
Het is ook mogelijk om met CashDesk een koppeling te maken om je marketing te automatiseren. Wij sturen je data, ook wel het nieuwe goud genoemd, waarmee je de marketingacties kunt afstemmen en automatiseren. Wie heeft al lange tijd niet besteld? Wie bestelt welk eten, en wanneer? Deze groepen kun je filteren om daar vervolgens gerichte acties op uit te voeren.
In de franchise portal van CashDesk is inzichtelijk gemaakt waar de meeste klanten, die een bestelling hebben geplaatst, wonen. Deze data wordt visueel weergegeven in een heatmap en helpt je bij het bepalen van je bezorggebied en verspreidingsgebied van je marketinguitingen.
De support van CashDesk staat zeven dagen per week voor je klaar, dus ook in het weekend.
De voordelen van CashDesk op een rij: