Ik wil  

Bel ons op +31 2082021 96        Demo

Skip to content
logo
  • Nederlands
    • Deutsch (Duits)
    • English (Engels)
    • Vlaams (Flemish)
  • Home
  • Bestel website
  • Bestel App
  • Bezorg software
  • Bestelzuil
  • Franchise software
  • QR-codes
    • QR-codes in jouw restaurants
    • QR-codes voor betalingen aan de deur
    • QR-codes voor afhaalrestaurants
  • Meer
    • Contact
    • Demo

Franchise software

Met deze franchise software bewaar je altijd het overzicht 

Als franchisegever wil je het overzicht houden over je franchisenemers. De franchise software van CashDesk geeft je alle inzichten die nodig zijn. Je restaurants worden voorzien van een gebruiksvriendelijk en professioneel POS systeem, en je vindt alle data terug in het franchiseportal (cloud based portal). Zo blijf je altijd op de hoogte van de status en prestaties van je franchisenemers.

Performance Dashboard (real time KPI’s)

De franchise software houdt alle KPI’s bij die je nodig hebt. Van de gemiddelde afhaaltijd en de gemiddelde bezorgtijd, tot de gemiddelde keukentijd. Zo zie je direct waar je jouw processen kunt optimaliseren en je rendement kunt verhogen.

GPS tracking bestellingen en bezorgers

Via onze integratie met Google Maps kan je alle bestellingen en bezorgers nauwkeurig tracken. Dit zorgt voor een compleet overzicht in de status van alle bezorgingen.

Order Prioritization

De software geeft prioriteit aan bestellingen op basis van een geautomatiseerde berekening die gericht is op het optimaliseren van de algehele kwaliteit van de bestelling.

Orderverwerking

We hebben een specifieke melding in de dispatcher geïntegreerd die ervoor zorgt dat elke bestelling volledig wordt afgeleverd. Ontevreden klanten worden zoveel mogelijk vermeden.

Rapportages op maat

De franchise software verzamelt continu data van al je restaurants. Hierdoor levert het systeem rapportages op maat. Deze kan je zelf uitdraaien, maar je kan het ook door ons laten doen.

Koppeling met bestelzuilen

Maakt je franchise gebruik van bestelzuilen? Dan kunnen deze gekoppeld worden aan je franchise bezorgsysteem. Hierdoor heb je ook alle bestellingen via de bestelzuilen inzichtelijk. Ook kun je gebruik maken van QR codes, als alternatief voor zuilen.

Centrale menukaart

Grip houden op de prijzen en de producten bij je vestigingen?  Met onze centrale menukaart zorg je ervoor dat vanuit één centrale plek alle vestigingen worden voorzien van de juiste menukaart.

Koppeling met Thuisbezorgd, Deliveroo, UberEats en vele andere platforms

CashDesk heeft een koppeling gelegd met de meestgebruikte bestelsites voor eten: Thuisbezorgd, Deliveroo en UberEats. Daarnaast is er ook een koppeling met kleinere platformen. Zij doen bijvoorbeeld alleen bedrijfs bestellingen, vega, halal etc. Ook deze extra bestellingen worden via onze software eenvoudig doorgegeven aan alle franchise restaurants.

API-koppelingen

Het franchise bezorgsysteem kan ook voorzien worden van verschillende API-koppelingen. Denk hierbij aan koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen.

Marketing automation

Het is ook mogelijk om met CashDesk een koppeling te maken om je marketing te automatiseren. Wij sturen je data, ook wel het nieuwe goud genoemd, waarmee je de marketingacties kunt afstemmen en automatiseren. Wie heeft al lange tijd niet besteld? Wie bestelt welk eten, en wanneer? Deze groepen kun je filteren om daar vervolgens gerichte acties op uit te voeren.

Bezorggebied

In de franchise portal van CashDesk is inzichtelijk gemaakt waar de meeste klanten, die een bestelling hebben geplaatst, wonen. Deze data wordt visueel weergegeven in een heatmap en helpt je bij het bepalen van je bezorggebied en verspreidingsgebied van je marketinguitingen.

7 dagen per week support

De support van CashDesk staat zeven dagen per week voor je klaar, dus ook in het weekend.

Wat is een datawarehouse en wat kan je ermee?

CashDesk verzamelt alle data van de bronnen die data aanleveren. Deze data wordt gestructureerd opgeslagen in een datawarehouse. Vanuit het datawarehouse kunnen eigen dashboards, rapporten en KPI’s worden gemaakt. Daarnaast biedt het datawarehouse een berg aan marketingdata die gebruikt kan worden voor acties en analyse. Elke stap in het besteltraject word ook opgeslagen. Zo kan je eenvoudig meten of en waar in je franchiseorganisatie bijgestuurd moet worden.

Hebben jullie een ketenbrede vergelijking?

Zeker! Zelfs als live data! De overzichten geven een compleet beeld van alle aangesloten vestigingen met live data en labor berekening. Zo stuur je direct op rendement! Naast deze gegevens hebben we uitgebreide rapporten om inzicht te krijgen in doorlooptijd van orders met productie en aflevertijden maar ook marketingrapporten. Op deze wijze kan je je organisatie vanaf afstand volgen en besturen.

Wat is geautomatiseerde marketing?

Vanuit alle verzamelde (marketing)data vanuit alle bronnen kunnen op een geautomatiseerde wijze marketingacties worden uitgevoerd. Een aantal voorbeelden: klanten die x periode niet hebben besteld, het belonen van trouwe klanten, actieproducten promoten etc etc. Zonder menselijke tussenkomst kunnen deze acties worden ingezet met als resultaat een tevreden klant en een hogere omzet!

Hebben jullie een loyaliteitsprogramma?

Jazeker! Wij hebben er zelfs meerdere. Van een eenvoudig spaarprogramma tot een zeer uitgebreide programma waarbij klanten kunnen sparen voor gratis producten. Daarnaast hebben wij ook een koppeling met het Piggy loyaliteitsprogramma. Een loyaliteitsprogramma zorgt voor een extra klantenbinding met jouw franchisebedrijf.

Met welke foodorder websites hebben jullie een koppeling?

Wij hebben koppelingen met de belangrijkste websites zoals Thuisbezorgd, UberEats maar ook met veel lokale platforms zoals Nederland Eet, Snel eten, Absoluta etc etc 30+ platforms in zowel Nederland maar ook daarbuiten. Orders van deze platforms worden automatisch geïmporteerd en wij voorzien het platform van de juiste producten!

Wij willen meer orders via onze eigen website. Kan dat?

Ja dat kan. CashDesk websites scoren goed in Google. Samen met de franchiseketen maken we een plan van aanpak om een realistisch doel te bereiken. Gemiddeld ligt dit minimaal op 30% maar we hebben ook voorbeelden tot meer dan 70% via de eigen website. Uiteraard regelen wij de techniek!

De voordelen van CashDesk op een rij: 

  • 24/7 inzicht over je franchisenemers 
  • Gebruiksvriendelijk en professioneel POS systeem
  • Real time KPI’s om je processen te optimaliseren 
  • GPS tracking van je bezorgers 
  • Dispatcher voor volledige bezorging  
  • Rapportages op maat 
  • Koppeling met bestelzuilen
  • Organisatie aansturen vanaf afstand – data gedreven
  • Directe koppeling met een groot aantal bestelplatformen 
  • API-koppelingen voor personeelsplanning, boekhoudpakketten en voorraadsystemen
  • Slimme en efficiënte marketing automation 
  • Bezorggebied inzichtelijk voor je marketing-uitingen 
  • 7 dagen per week support

Wil je profiteren van franchise software?

Vraag een demo aan Neem contact op

Klanten die jou zijn voorgegaan…

bestel-website

Over

  • Bezorg software
  • Restaurant Software
  • Thuisbezorgd alternatief
  • Order Catch

Snelle links

  • Franchise delivery oplossingen
  • Klantenportal
  • Producten bestellen
  • Blog

Direct contact

CashDesk NL

cashdesk.nl
00 31 2082021 96
Wijkermeerstraat 27b
2131 HB Hoofddorp

CashDesk BE

cashdesk.be
00 32 33037966
Wijkermeerstraat 27b
2131 HB Hoofddorp

CashDesk EN

cashdesk-pos.com
00 442035193442

CashDesk DE

lieferkassen.de
0049 22830401901
Dreischeibenhaus 1
40211 düsseldorf

  • DSGVO
  • GOBD
  • RKSV
  • TSE
© Copyright 2025 CashDesk | Terms | Disclaimer
POS Delivery Software & Hardware
  • Nederlands
  • Deutsch (Duits)
  • English (Engels)
  • Vlaams (Flemish)

Gratis demo inplannen

Heb je interesse in een demo? Laat dan hier je contactgegevens achter en wij nemen contact met je op.

    Ja, ik wil graag via e-mail op de hoogte gehouden worden over voor mij interessante informatie, producten en diensten van CashDesk.

    Of bel naar 00 31 2082021 96