Kitchen of Happiness

bezorgrestaurant

“Voor onze specifieke wensen wordt maatwerk geleverd” Kitchen of Happiness

De case

Anderhalf jaar geleden begon Kitchen of Happiness in IJburg, Amsterdam. Uit de behoefte aan een gezonde bezorgmaaltijdservice begonnen zij vrij impulsief met het afhaal- en bezorgrestaurant. Bij de Thaise Foodbar kun je gezonde en verse Thaise gerechten laten bezorgen of afhalen. Vanaf de opening van de zaak gingen ze een samenwerking aan met Cashdesk. Lees hier hoe dit precies verliep!

De situatie

De eigenaar van Kitchen of Happiness had het idee dat IJburg op het gebied van bezorging en afhaalmaaltijden nog niet zoveel te bieden had. Er was geen goed Thais afhaalrestaurant en ook geen bezorgservice omdat IJburg buiten de ring van Amsterdam ligt. Om dit gat op te vullen werd Kitchen of Happiness opgericht en sinds de opening werken ze samen met Cashdesk.

De uitdaging: op zoek naar een passend bestelsysteem

Aangezien Kitchen of Happiness het eerste Thaise afhaal- en bezorgrestaurant was in dit deel van de stad, hadden ze geen voorbeeld om tegenop te kijken. Ze moesten alles zelf uitzoeken en besloten ondanks de opkomende bezorgservices zelf te gaan bezorgen.

 

Aangezien het restaurant is gevestigd in het winkelcentrum van IJburg, zijn ze gelukkig goed zichtbaar en vinden klanten hun weg naar de website. Vanaf het begin kwamen er een flink aantal online bestellingen binnen. Ze waren echter nog wel zoekende naar een goed systeem waardoor de bestellingen soepel zouden verlopen.

De oplossing: een compleet pakket

Ze gingen op zoek naar een partij die hen hierbij kon helpen en kwamen als snel uit bij Cashdesk. Kitchen of Happiness was op zoek naar een compleet pakket waarbij zowel de website, de telefoon, de bestellingen als de boekhouding aan elkaar gekoppeld zijn.

 

Dit vonden ze niet bij andere partijen en daarom viel de keuze op Cashdesk. Dit bleek een goede keuze! Alle bestellingen en bezorgingen lopen nu naar wens en Kitchen of Happiness is zeer tevreden met het systeem.

De resultaten: Cashdesk levert maatwerk

Kitchen of Happiness vindt het prettig dat Cashdesk goed kan voorzien in de eisen die zij stellen. Ze vragen namelijk net wat meer maatwerk dan de gemiddelde klant op het gebied van de website en online beleving. Cashdesk voert dit naar tevredenheid uit.

Kitchen of Happiness heeft een website via Cashdesk en het bestelsysteem is gekoppeld met de boekhouding. Ook is er een koppeling met de telefoon, waardoor meteen duidelijk is welke klant er belt. “Wanneer mensen thuis bestellen, rolt er meteen een beetje bonnetje uit. Dat is een enorme pré!”

 

Over de samenwerking met Cashdesk

Kitchen of Happiness is tevreden over de samenwerking met Cashdesk:

 

“Er zijn wel meer partijen op deze markt maar die zijn niet zo compleet als Cashdesk.”

 

Eigenaar Henk-Jan is met name tevreden over het maatwerk dat wordt geleverd:

 

“Wij zijn zeer tevreden. Voor onze specifieke wensen wat betreft de website en online beleving van het bestelproces wordt echt maatwerk geleverd.”

Weten wat we voor uw restaurant kunnen betekenen?