ZIZO Sushi Lounge

Restaurant

“Het persoonlijke contact vind ik erg prettig, ze weten wie ik ben en wat voor bedrijf ik heb.”

“De mensen bij Cashdesk doen erg hun best. Er zijn bijna nooit storingen en als ik wat nodig heb, dan zijn ze er! Ze zijn namelijk altijd bereikbaar, ook in het weekend.”

De case

“Hoge kwaliteit sushi voor een eerlijke prijs’’, dat is het credo van ZIZO Lounge. Bij het restaurant staat kwaliteit centraal en wordt alleen A+ kwaliteit vis gebruikt. Dit allemaal voor een eerlijke prijs in een sfeervol restaurant. Om de kwaliteit in het restaurant te behouden en daarnaast ook bestellingen te verzorgen voor bezorging, waren ze op zoek naar een goed systeem. Benieuwd hoe ze bij Cashdesk terecht kwamen? Lees dan verder!

De situatie

In 2013 begon ZIZO als een klein project in Zandvoort. Ze stonden met twee man in de keuken en maakten verschillende gerechten klaar. In 2015 kwam er een sushi chef en is het restaurant helemaal opgebloeid. Het aantal couverts steeg, ze zaten steeds vaker vol en besloten daarom het restaurant te verbouwen.

 

Het is tegenwoordig dan ook een echte hotspot aan het strand, waar je kunt genieten van exclusieve gerechten zoals wagyu beef en bluefin tonijn. ZIZO Lounge wil net dat beetje meer bieden dan een regulier restaurant en is de perfecte locatie wanneer je iets te vieren hebt!

De uitdaging: behoefte aan één systeem dat beter werkt

Naarmate het restaurant populairder werd, groeiden ook de bestellingen voor bezorging. Sushi is immers een geliefd gerecht om thuis te laten bezorgen en al helemaal wanneer het van goede kwaliteit is. Voor het regelen van de bezorgingen hadden ze een basissysteem wat niet op een tablet werkte en veel tijd kostte. Hierdoor kwamen er steeds meer klachten van de klanten over de bezorgtijd.

 

Daarnaast was er ook nog het kassasysteem van het restaurant waarvan het aantal couverts steeds groter werd. Alles liep door elkaar en er was behoefte aan één systeem waarop alles draaide en beter werkte. “We wilden nét wat meer!”

De oplossing: de Ober App voor de bediening en keuken

Ze kwamen in contact met Cashdesk, waar ze nu al bijna drie jaar klant zijn. Bij ZIZO werken ze met de Ober App waarmee draadloze en directe communicatie mogelijk is tussen de keuken en het restaurant. Zo kunnen zowel de bediening als de koks meteen zien wat er moet gebeuren.

 

Doordat ze nu met één systeem werken, voor zowel het restaurant als de bezorgingen, werkt alles een stuk makkelijker en scheelt het hen veel tijd. Het is allemaal een stuk efficiënter geworden. ZIZO Lounge kan nu met een gerust hart doorgroeien zonder in te leveren op kwaliteit.

De resultaten: door effectiviteit weer focus op kwaliteit

Door het systeem van Cashdesk werkt het afhandelen van de bestellingen voor bezorging een stuk effectiever. Eerst moest alles omtrent het bezorgen handmatig en dubbel worden ingevoerd. Dit is niet meer nodig. De focus ligt nu weer op het restaurant, waardoor de kwaliteit nog hoger is. ZIZO groeit hard en het systeem groeit met hen mee.

 

Doordat Cashdesk hun vragen en suggesties serieus nemen, hebben ze nu een systeem wat goed aansluit op hun wensen. “Als ik vraag om iets in het systeem te veranderen, nemen ze dat serieus en passen ze dit gelijk aan. Dat vind ik heel erg fijn.”

Over de samenwerking met Cashdesk

ZIZO Lounge is erg tevreden over de samenwerking met Cashdesk:

 

“De mensen bij Cashdesk doen erg hun best. Er zijn bijna nooit storingen en als ik wat nodig heb, dan zijn ze er! Ze zijn namelijk altijd bereikbaar, ook in het weekend.”

 

Robin van ZIZO vindt ook het persoonlijke contact prettig:

 

“Het persoonlijke contact vind ik erg prettig, ze weten wie ik ben en wat voor bedrijf ik heb.”