Absoluta maakt zakelijk bestellen aangenamer, slimmer en duurzamer. Dit bestel platform voor bedrijven werkt samen met lokale leveranciers die geselecteerd worden op duurzaamheid en ambacht.
Op deze manier kunnen bedrijven gemakkelijk in een klantenportal alles bestellen van eten tot geschenken.
Wilt u meer weten over de Absoluta koppeling? Neem dan contact met ons op of kijk op onze website wat Cashdesk voor u kan betekenen.
✔ Automatische import van orders
✔ Automatisch printen
✔ Waar de order ook vandaan komt u krijgt altijd een identieke bon
✔ Klantherkenning
✔ Regelt de bezorg route`s
✔ Houdt uw kassa bij
Hoe werkt het? Uw restaurant wordt gekoppeld om vervolgens te verschijnen op het bestelplatform. Vanaf het moment dat uw restaurant op het bestelplatform staat kunnen consumenten bij uw restaurant bestellen.
De bestelling is nadat een consument bestelt heeft altijd gelijk zichtbaar in uw kassa. Ook wordt de bon wordt direct op uw printers uitgeprint door CashDesk kassa software.
Via de menukaart op het platform van Bestel-Thuis kunnen consumenten van elk gerecht een foto zien. Op deze manier kunt u uw product op elke gewenste wijze laten zien aan de gast.
Het checken van applicaties op systemen, vaak tussen de bedrijven door, is hiermee verleden tijd. Elk restaurant kan nu werken met één systeem waar alles op de juiste plek zichtbaar is en zo de boel onder controle houden. Door deze mogelijkheden kunnen restaurants tot wel 30% extra omzet genereren. Door de koppeling tussen Absoluta en Cashdesk werkt elk deel in de bezorgketen vlekkeloos waarmee de kwaliteit hoog wordt gehouden.
Wilt u de do`s en dont`s voor de website van uw restaurant? Lees dan hier
https://www.cashdesk.nl/restaurant-website-maken/
Lees onze blogs voor andere handige tips en trends
https://www.cashdesk.nl/blog/
Al onze koppelingen staan hier
https://www.cashdesk.nl/partner-connections/