Wanneer de functie is geactiveerd in de delivery app kan een klant, wanneer hij/zij online of telefonisch een bestelling plaatst, een voorkeur aangeven voor het betalen aan de deur middels een QR-code.
Met het gebruik van QR-codes zijn mobiele pinapparaten niet meer nodig aangezien u de klant een andere optie biedt om met iDEAL te betalen aan de deur. Het gebruik van QR-codes kan daarom een goedkope vervanging zijn voor de relatief dure pinapparaten.
Met de QR-code functie van de delivery app geeft u uw klanten een optie om contactloos te betalen aan de deur, iets wat met contant geld niet kan. Ook bij het gebruik van mobiele pinapparaten is contact niet altijd te voorkomen. Zo biedt de delivery app met deze functie uitkomst tijdens de coronacrisis
Tot slot is het openen en scannen van de QR-code alvorens de klant de betaling voltooid via zijn eigen bank-app een gebruiksvriendelijk proces, voor zowel de bezorger als de klant. Dit komt de klantervaring ten goede.
Dankzij onze samenwerking met MultiSafepay kunt u aan de deur gemakkelijk betalen met iDEAL. Ook bij het gebruik van QR-codes verloopt de betaling via MultiSafepay. Zo zorgen wij samen voor een gebruiksvriendelijk proces dat soepel verloopt, van begin tot eind.
Wanneer u ervoor kiest om als bezorgrestaurant gebruik te maken van de QR-code functie begeleidt CashDesk u bij het downloaden en configureren hiervan. Ook krijgt u een uitgebreide uitleg over het gebruik en staat ons support-team altijd voor u klaar voor vragen achteraf. De QR-code functie zit standaard bij de delivery app, u betaalt hier geen extra kosten voor. Wilt u meer lezen over de andere functies en voordelen van de delivery app, klikt u dan hier voor een uitgebreidere uitleg.
Wilt u uw klanten ook de optie bieden om via een QR-code contactloos te kunnen betalen aan de deur? Of bent u benieuwd wat deze dienst precies voor uw bezorgrestaurant kan betekenen? Neemt u dan contact met ons op. Wij bespreken graag de opties met u.